, ,

Wat zijn de problemen van mijn kind? Wat speelt er precies?

Wat zijn de problemen van mijn kind?

Mijn kind is snel boos, hoe ga ik daar mee om? Speelt er een vorm van autisme mee?

Wat zijn de problemen van mijn kind? Een voorbeeld uit mijn praktijk is dat een ouder vertelt dat haar kind snel uit balans is en heel snel boos wordt.  Ze gaat steeds vaker alleen op haar kamer zitten, voelt zich dan geplaagd door iedereen. We krijgen steeds moeilijker contact met haar! Het enige contact is eigenlijk nog ruzie. Wat moeten wij doen?

Ik heb advies aan de ouders gegeven om de opvoeding in een ander licht te zien. Verder heb ik haar medicatie gegeven en gesprekken met haar gevoerd. Met als resultaat dat het meisje weer veel vriendinnetjes op school heeft en zich weer geliefd voelt. Thuis is de sfeer ook ten goede veranderd. Dit alles na drie behandelingen. Nu is geen kind hetzelfde en daarom is het aantal behandelingen ook altijd verschillend.

Ook voor kinderen en pubers in het Autisme Stoornis Spectrum kan ik vaak veel betekenen.

Kinderen met ASS kunnen problemen ervaren als slaapproblemen, maag- en darm problemen en concentratie problemen. Ook kan het op school niet lekker lopen.

Door mijn helder- voelend vermogen kan ik vaak veel voor kinderen en pubers betekenen. Je kan dit vertalen als dat ik “aan de binnenkant van het kind” kan kijken. Heel vaak spelen ook onbewuste processen een rol. Er komen vandaag de dag ook veel informatie stromen op een kind en puber af; tv beelden, facebook, google etc.
De behandeling brengt het kind/puber weer dicht bij zichzelf waardoor de blokkade wordt opgeheven en het kind weer verder kan gaan met haar eigen persoonlijke ontwikkeling.

Wilt u weten wat er in uw kind omgaat? Maak dan een afspraak voor een consult door contact op te nemen met De Grietenij. De consulten worden door vele zorgverzekeraars gedeeltelijk vergoed.

 

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *